سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
پروژه های الکترونیک
 
 
[ و از سخنان آن حضرت است ، چون کسى از او پرسید : « رفتن ما به شام به قضا و قدر خدا بود ؟ » پس از گفتار دراز ، و این گزیده آن است : ] واى بر تو شاید قضاء لازم و قدر حتم را گمان کرده‏اى ، اگر چنین باشد پاداش و کیفر باطل بود ، و نوید و تهدید عاطل . خداى سبحان بندگان خود را امر فرمود و در آنچه بدان مأمورند داراى اختیارند ، و نهى نمود تا بترسند و دست باز دارند . آنچه تکلیف کرد آسان است نه دشوار و پاداش او بر کردار اندک ، بسیار . نافرمانیش نکنند از آنکه بر او چیرند ، و فرمانش نبرند از آن رو که ناگزیرند . پیامبران را به بازیچه نفرستاد ، و کتاب را براى بندگان بیهوده نازل نفرمود و آسمان‏ها و زمین و آنچه میان این دو است به باطل خلق ننمود . « این گمان کسانى است که کافر شدند . واى بر آنان که کافر شدند از آتش . » [نهج البلاغه] 
»» 123456





نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » حسین ربانی ( سه شنبه 85/3/9 :: ساعت 1:34 عصر )

»» میکروکنترتر

پروگرم کردن آی سی های میکروکنترلر

سلام
امروز می خوام براتون یکی دیگر از آی سی های میکروکنترلر رو معرفی کنم. این آی سی که PIC نام دارد به زبان های مختلفی قابل برنامه ریزی است مثل C#,C,Basic و... حال برای پروگرم کردن این آی سی به یک مدار نیاز داریم تا اتصال آی سی به کامپیوتر رو برقرار کنه.
این مدار قابلیت پروگرم کردن آی سی های(PIC18F442و PIC18F458و PIC18F452و PIC18F252و PIC18F6620و PIC18F8720و PIC18F2620و PIC16C66و PIC16C72و PIC16C745و PIC16F84و PIC18F876) را دارد.
این مدار رو می تونید با روشهای مختلفی تهیه کنید مثلا می تونید از برد سوراخ دار یا برد برد استفاده کنید یا استفاده از PCB آماده که من لینکشو در پایین گذاشتم یا آماده اون رو از بازار بخرید(به احتمال زیاد تو تهران پیدا میشه خصوصا تو پاساژ امجد!). برای ساخت این مدار من پیشنهاد میکنم از PCB استفاده کنید چون هم راحتتره و هم تمیزتر! برای ساخت این مدار به وسایل تقریبا زیادی احتیاج داریم که همه آنها در شمای کلی مدار نوشته شده است. در ضمن این مدار ورودی رو از پورت پرینتر میگیره.
نوعی دیگر از آی سی های میکرو نیز وجود دارد به نام AVR که معمولا روی خود مدار اصلی پروگرم میشوند.
در پستهای بعد مدارهای بسیار جالبی که با میکرو ساخته میشوند(مثل ساختن کد امنیتی برای دربها ، استپ موتو، دیکد کردن کدهای مورس و...!!) را آموزش میدهم. در ضمن اگر مشکلی در ساختن این مدار داشتید حتما در قسمت نظرات مطرح کنید.

شمای کلی مدار
PCB آماده مدار



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » حسین ربانی ( چهارشنبه 85/3/3 :: ساعت 3:12 صبح )

»» گل

http://www.atpm.com/11.02/nature/index.shtml   http://www.photo-templates.com/Free_Downloads.htm   http://www.ansto.gov.au/ansto/techpark/

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » حسین ربانی ( چهارشنبه 85/3/3 :: ساعت 2:54 صبح )

»» website



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » حسین ربانی ( چهارشنبه 85/3/3 :: ساعت 2:51 صبح )

»» متن تشکر

 
باتشکرازتمام عزیزانی که ازاین وبلاگ دیدن کردند



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » حسین ربانی ( چهارشنبه 85/3/3 :: ساعت 1:36 صبح )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

تحویل پروژه
[عناوین آرشیوشده]
 

>> بازدید امروز: 5
>> بازدید دیروز: 1
>> مجموع بازدیدها: 11835
» درباره من «

پروژه های الکترونیک

» آرشیو مطالب «
hhhhhhhhh

» لوگوی وبلاگ «


» لینک دوستان «
بهونگ خرمی
سیدافشین راستگو
رضا شورانگیز
شاهین نیک گوهر
مهدی دهقانی زاده
علی محمد سروری

» صفحات اختصاصی «

» طراح قالب «